måndag 22 april 2013

Jag räcker inte alltid till, och det är okej.

Jag har inte använt datorn det senaste (och har i och med det ett par föreläsningar att kolla på.....).

Förra veckan kändes väääldigt lång och jag gick i skolan 8 - 17 i tre dagar och jobbade i två, var sjukt bakis i en och hade hela släkten här på den sista. Och hela tiden har jag kämpat med att inte bli sjuk, eller snarare inte låta det jag har bli värre. Först trodde jag det var astman som satt sig i halsen, sedan svullnade mandlarna och nu är också mina stämband är irriterade plus ett tillbaka kommande lock i öronen.
Astma eller förkylning? Im not so sure no more.

Idag var min första dag på praktiken och jag känner mig lite mör minsann!


Nej det är bäst jag fortsätter med mitt bloggande för skolan.


Bey

Inga kommentarer: